dilluns, 9 de març del 2020

8 de març, dia de la dona

Des de fa poc més d’un mes, soc regidora de l’Ajuntament de Tortosa. Per a mi suposa un repte il·lusionant, i no escatimaré esforços per a treballar pels meus veïns i veïnes de Tortosa i els seus pobles i EMDs. Alhora, tant l’equip de govern com el consistori s`han trobat amb una altra dona. 

Una altra dona que s’afegeix per a treballar per tots i per totes i aquest 8 de març, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, sou vosaltres, companyes, amigues, conegudes i veïnes, el motiu d’aquestes línies.

Totes les dones valentes que, com jo, cada dia donem un "cop de porta" a casa nostra per a anar a treballar, i dia a dia tornem a obrir la porta per a continuar treballant, cada dia donem el 100%, moltes vegades a costa de sacrificis personals i familiars, però no parem mai. 

Dones, us veig cada dia pels carrers de la nostra Tortosa; ens parlem, gairebé sempre amb poc temps per no fer tard, sempre "amunt i avall" i sempre, totes -de vegades sense adonar-nos-en-, portant de la mà la igualtat i la conciliació, com aquelles dues filles que encara no són prou grans, ni prou madures, ni prou fortes per a deixar-les anar soles… però de ben segur que tot arribarà, maduraran i es faran grans al nostre costat gràcies al nostre treball.

Ara, a més a més, els tenim a ells fent-nos costat: gràcies a tots el companys i a tots els homes que heu aixecat la veu per a defensar els nostres drets.

Jo, com totes les dones, soc conscient de la gran responsabilitat que tinc a les mans, per això no perdré mai de vista la màxima dels meus companys: treball, treball i més treball, per a tots, veïns i veïnes, i per a la meva estimada Tortosa, que fins i tot, té nom de dona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada