El vicepresident del Consell Comarcal del Baix Ebre, Enric Roig, ha qüestionat aquest dijous la promoció turística que es fa de les Terres de l’Ebre dintre de “l’embolcall” de la marca Costa Daurada, que el patronat de Turisme de la Diputació està fent aquest dies a la fira Fitur de Madrid. Després de visitar Fitur aquest dimecres, Roig ha advertit que el Camp i l’Ebre tenen interessos turístics molt diferents, i que el territori està deixant perdre moltes oportunitats. Així, ha posat com a exemple que falta més promoció de la riquesa del patrimoni o de la Setmana Santa de Tortosa, i que tant el riu Ebre com els parcs naturals del Delta i dels Ports s’han de promocionar molt més. De la mateixa manera, el vicepresident del Baix Ebre ha lamentat que la marca Terres de l’Ebre no tinga un gerent propi, ara que té el reconeixement com a Reserva de la Biosfera. Segons Roig, això és una “falta de respecte” per al territori, i caldria aprofitar la constitució del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre (COPATE) per aconseguir més “autonomia de gestió” en relació al patronat de Turisme de la Diputació.
Publicat a Marfanta.com el dijous 21 de gener de 2016
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada