dilluns, 22 de juny del 2020

Tortosa endega una campanya de promoció de la ciutat, amb els principals actius turístics com a protagonistes

La proposta vol atraure visitants del país i d'altres territoris de l'Estat, i seduir-los amb una destinació de qualitat, sostenible i sense massificacions

L'Ajuntament de Tortosa ha iniciat aquest dilluns la campanya de promoció turística que vol atraure visitants a la ciutat durant els pròxims mesos. La proposta se sustenta en diverses accions que s'aniran implementant al llarg de les pròximes setmanes, i que avui mateix ja han mostrat el primer dels impactes amb un espot de 20 segons que s'emetrà durant dos setmanes per la televisió nacional.

El vídeo també tindrà altres formats, que serviran per projectar en altres plataformes. Un d'aquests tindrà una durada d'un minut, del qual hi haurà dos versions que incideixen en els principals perfils de turista que visiten Tortosa: el públic familiar i el públic per parelles. Així mateix, la campanya també es podrà visualitzar a les principals xarxes socials, amb la qual cosa es podrà segmentar per arribar al públic objectiu amb major facilitat.

En tots els casos, els vídeos prenen com a protagonistes els actius turístics dels quals disposa Tortosa i que confereixen una destinació de qualitat: una ciutat patrimonial amb molta història, situada en un entorn natural privilegiat, en la qual es poden dur a terme una gran diversitat d'activitats i sense massificacions. La campanya té com a lema "Tortosa, tota una vida per vindre, un segon per enamorar-te'n", i reforça el missatge amb la marca Tortosa, Ciutat del Renaixement. Precisament, l'alcaldessa Meritxell Roigé ha subratllat aquest aspecte durant la presentació de la campanya, apel·lant a que aquest període històric i els vestigis que se'n conserven singularitzen Tortosa com a destinació: "ens fa únics al país", ha remarcat.

Juntament amb això, el vídeo també recull altres actius, com l'entorn natural del riu o el Port, les propostes gastronòmiques o la riquesa cultural, tant material com immaterial. D'altra banda, incideix en un altre aspecte que desperta molt d'interès al visitant: el del cicloturisme. En aquest sentit, la campanya també inclou un vídeo específic que es publicarà durant els pròxims dies, centrat en la diversitat d'opcions per practicar esport en bicicleta, ja siga de caràcter més lúdic, amb la Via Verda com a principal referent, o des d'un punt de vista més esportiu, amb la pujada al Port o les rutes que es poden fer a l'entorn del municipi.

En un any incert com l'actual, pels efectes de la crisi derivada de la covid-19, la campanya pretén arribar especialment a un turista de proximitat que canvia els viatges a destinacions llunyanes per trajectes més curts. Per això vol arribar al públic català i dels territoris més pròxims, com el País Valencià o l'Aragó, però també a altres zones com Madrid, el País Basc o Navarra. En aquest sentit, el director de Turisme de Tortosa, Oriol Segarra, ha assenyalat el canvi d'hàbits dels turistes per la situació actual, amb reserves més d'última hora i estades més llargues. En aquest sentit, "Tortosa esdevé una destinació magnífica per poder fer una escapada de plaer, per desconnectar i per tindre temps per fer activitats de tota mena", ha subratllat Segarra.

Meritxell Roigé ha insistit que "el turisme és una de les eines que ens pot ajudar en la reactivació de l'activitat a la nostra ciutat, i que ens permet dinamitzar el sector turístic hoteler així com el de la resta de l'àmbit comercial, de restauració i econòmic de Tortosa", ha conclòs.

L'edició dels vídeos ha anat a càrrec de l'empresa ebrenca FilmsNòmades, que compta amb una gran experiència en la realització de vídeos de temàtica turística.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada